Celem konkursu jest przedstawienie jak rozumiesz nowości technologiczne, które są obecne w Twoim życiu.  Najnowsze gadżety są bardzo małe, mogą być noszone przez 24 godziny na dobę. Twoim zadaniem będzie przedstawienie Twojej interakcji z gadżetami, przedstawienie nowych możliwości ich wykorzystania.

Wydarzenie, Konkurs, Projektanci, Graficy

Intel Future Contest (fot. materiały prasowe)

W konkursie będą oceniane:
- umiejętność wyobrażenia sobie, że produkt czy usługa będą nadal popularne po 5 latach, bądź dłużej,
- umiejętność szczegółowego opisania pomysłu w języku angielskim, w co najmniej 200 słowach,
- umiejętność stworzenia oryginalnej ilustracji, filmu wideo czy animacji,
- umiejętność przedstawienia pomysłu i  jego zwizualizowanie.

Pamiętaj: Twoja praca powinna być przygotowana w języku angielskim

Zespół konkursowy wybierze 20 – 30 pomysłów z przesłanych zgłoszeń do konkursu. Jury wybierze najlepsze pomysły, które zostaną nagrodzone.

Kategorie konkursowe:
- Zdrowie & Wellness,
- Feel Connected (dot. relacji społecznych),
- Get Things Done (dot. pracy, projektów, itp.),
- Wiedza,
- Środowisko,
- Rozrywka,
- Creative Expression (dot. design, sztuki, mody itp.),
- Inne.

Nagrody:
1 miejsce: 5,000 USD
2 miejsce: 2,500 USD
3 miejsce: 1,500 USD
4 – 10 miejsce: vouchery albo produkty o wartości do 1000 USD

Harmonogram konkursu:
początek: 6. 11.2012 o 12:00
koniec: 18.12. 2012 o24:00
spotkanie jury: 29. Styczeń 2013

Konkurs jest sponsorowany przez firmę Intel, jedno z największych przedsiębiorstw świata techniki, znajdujące się na liście Fortune 500. Konkurs jest prowadzony przez HYVE z siedzibą w Monachium, Niemcy.

Więcej na:
www.konkursykreatywne.pl
www.futurecontest.intel.com



Comment now!











Trackbacks